Психологічний комфорт педагога

        Проблема організації  психологічного комфорту, формування   здорового психологічного клімату в колективі вимагає обов’язкової уваги. Що включає в себе поняття психологічного комфорту – це умови життя, при яких людина почуває себе спокійно, немає необхідності захищатися. Здоровий психологічний клімат характеризується наявністю уважного ставлення його членів один до одного, симпатії, духовного підйому, щирих та позитивний взаємин, життєрадісності,участі кожного в спільній діяльності колективу.

        В контексті даного питання практичним психологом Чалою Ю.С. 25 жовтня було організовано міні-тренінг «Психологічний комфорт педагога». Мета зустрічі – проаналізувати психологічну атмосферу у колективі, зрозуміти та дослідити себе і своє ставлення до людей, навчитися співпрацювати та взаємодіяти у групах.

        Під час тренінгу педагоги виконали цікаву арт-терапевтичну вправу «Іменник, прикметник, дієслово»(розвиток мовленнєвої креативності), техніку «Малювання маслом»(розвиток емоційного інтелекту), асоціативний тест «Міраж у пустелі» та діагностичний тест «Оцінка психологічної атмосфери у колективі». Наостанок, викладачам було запропоновано проективну методику «Груповий портрет» (співпраця та взаємодія у групах), завдання якої намалювати загальний портрет, на якому є присутньою кожна людина із групи. Вправа викликала жваве обговорення та позитивні емоції у педагогів.  Міні-тренінг проведений Чалою Ю.С. зарядив бадьорістю, хорошим настроєм та створив доброзичливу атмосферу в колективі.

          Пам’ятайте, що всі люди потребують підтримки, співчуття та любові.
          Ви не самотні! Поруч є завжди люди, які зрозуміють і допоможуть!

Copyright 2011 Ржищівський індустріально-педагогічний технікум - Психологічний комфорт педагога.
Joomla Templates by Wordpress themes free