Протокол №3

Засідання педагогічної ради

Ржищівського індустріально педагогічного технікуму

від 27  листопада 2014 року

 

Голова педагогічної ради: Перегонцев А.Ю.

Секретар педагогічної ради: Кісільова Т.О.

Присутні: педагогічний склад технікуму

 

Порядок денний

  1. Розгляд і затвердження правил прийому по Ржищівському індустріально педагогічному технікумі на 2015 рік. (голова приймальної комісії Цюцюра Л.Г.).
  2. Нормативно – правова база навчального закладу.(Цюцюра Л.Г.).
  3. Підсумки заліково – екзаменаційної сесії за І семестр 2014 – 2015 навчального року. (доповідає заступник директора з НР Задорожній О.С.).
  4. Практичний психолог в навчальному закладі. (доповідає психолог Чала Ю.С.).

 

1. СЛУХАЛИ:

Цюцюру Л.Г., голову приймальної комісії, про  розгляд і затвердження правил прийому по Ржищівському індустріально педагогічному технікумі на 2015 рік.

Згідно з Умовами прийому на навчання до вищих навчальних закладів у 2015 році, ЗНО потрібно складати випускникам, які мають повну середню освіту і вступають на навчання до вишів для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра.

Вступні екзамени складають абітурієнти, які:

  • мають базову загальну середню освіту і хочуть вчитися на молодшого спеціаліста;
  • мають диплом молодшого спеціаліста і вступають до вишу на бакалавра за спорідненим напрямом підготовки.

Реєстрація на пробне ЗНО розпочнеться 1 листопада і триватиме до 15 грудня.

Пробне ЗНО відбуватиметься:

21 березня 2015 року – з української мови та літератури;

28 березня 2015 року – з решти предметів.

Коштує пробне ЗНО 89 грн.

До 1 грудня 2014 року виші повинні затвердити Правила прийому, де зазначатиметься перелік предметів, із яких випускникам потрібно подати сертифікати ЗНО, та необхідний рівень складності для результатів ЗНО з української мови та літератури і математики. Цю інформацію оприлюднять на офіційних сайтах вишів.

Про рівні складності

Під час реєстрації на ЗНО з української мови та літератури і математики абітурієнт повинен зазначити, якого рівня тестування він бажає проходити: базового чи поглибленого.

Тестування базового рівня є обов’язковим для всіх абітурієнтів. Тим, хто обрав поглиблений рівень, потрібно буде спочатку написати базовий, а потім, за додатковий час, ще й поглиблений.

Якщо абітурієнт обрав поглиблене тестування, він отримає два результати за шкалою від 100 до 200 за базовий і за поглиблений рівні.

Базовий і поглиблений рівні оцінюватимуть від 100 до 200 балів. Для базового рівня визначатиметься поріг – склав/не склав (а не 124 бали, як раніше).

Конкурсний бал – сума балів вступника за:

  • бали кожного сертифіката ЗНО;
  • середній бал атестата;

помножені на вагові коефіцієнти, сума яких дорівнює одиниці. Коефіцієнти визначає виш у Правилах вступу.

Згідно з Умовами прийому, вагові коефіцієнти повинні становити:

  • для сертифікатів ЗНО – не менше 20% (min 0,2);
  • для середнього бала атестата – не більше 10% (max 0,1);
  • для результатів конкурсу розумових і фізичних здібностей – не більше 25% (max 0,25);

Пріоритет заяв

У 2015 році, як і в попередні, можна вступити максимум до 5 вищих навчальних закладів і не більше ніж на 3 напрями підготовки в кожному з них. Тобто всього вступник може подати 15 заяв, на кожній із яких потрібно буде зазначити пріоритетність (1 – 15). Заява з пріоритетом 1 – спеціальність, на якій абітурієнт хоче навчатися найбільше.

Отже, перед поданням необхідних документів абітурієнт повинен добре подумати, до якого вишу і на яку спеціальність він хоче найбільше. Пріоритетність, визначена вступником в заяві про участь у конкурсі, не може бути змінена протягом вступної кампанії.

Які документи подавати?

Заяву на вступ можна подати в електронній (заповнивши форму на сайті вишу) і паперовій формі.

Під час подання заяви в паперовій формі вступник спершу пред’являє:

  • паспорт, свідоцтво про народження (для осіб, які за віком не мають паспорта);
  • атестат (або диплом) і додаток до нього;
  • сертифікат (сертифікати) відповідного рівня ЗНО (для вступників після 11 класів).

Якщо цих документів не пред’явити, документів приймальна комісія не прийме.

Пізніше:

  • атестат (або диплом) (оригінали або копії);
  • сертифікати відповідного рівня ЗНО (оригінали або копії);
  • копію документа, що посвідчує особу та громадянство;
  • 6 кольорових фотокарток розміром 3х4 см.

Як бачимо, цього року медичної довідки не треба.

Варто зауважити, що вступник подає сертифікат ЗНО, виданий тільки у 2015 році. Сертифікати попередніх років не приймають!

Строки вступної кампанії – 2015

Прийом заяв і документів розпочинається 10 липня і закінчується:

  • для вступників на денну форму навчання на основі повної загальної середньої освіти – о 12.00 1 серпня;
  • для вступників, які проходять співбесіду, складають вступні екзамени у вишах, проходять творчі конкурси, – о 18.00 24 липня. Співбесіди і вступні екзамени проводять із 25 липня до 1 серпня.

Списки рекомендованих до зарахування осіб з’являться не пізніше 12.00 2 серпня. Вибір вступниками місця навчання здійснюється до 18.00 6 серпня.

Зарахування за пріоритетами заяв

Якщо вступник рекомендується до зарахування на навчання відповідно до 1-го власно обраного пріоритету, він втрачає право участі в подальшому конкурсі за наступними пріоритетами.

Якщо вступник рекомендується до зарахування на навчання відповідно до 2-го власно обраного пріоритету, він втрачає право участі в подальшому конкурсному відборі за наступним пріоритетом, при цьому зберігається його право участі в конкурсі за першим. Тобто зараховуються спочатку заяви з найвищим пріоритетом, а всі наступні анульовуються. Усіх зарахують в одну хвилю.

Оновлений список рекомендованих до зарахування оприлюднюється не пізніше 12.00 7 серпня.

Зарахування на бюджет відбувається 8 серпня, на контракт – 14 серпня.

Хто може вступати поза конкурсом?

Згідно з Умовами прийому на навчання, право на позаконкурсний вступ мають:

  • ветерани війни, герої праці, нагороджені орденом Героїв Небесної Сотні.
  • інваліди I та II груп і діти-інваліди віком до 18 років;
  • особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • особи, батьки яких шахтарі зі стажем підземної роботи не менше 15 років або батьки яких загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи стали інвалідами I або II групи (таке право надається абітурієнтом тільки впродовж 3 років після здобуття повної загальної середньої освіти);
  • члени збірних команд України, які брали участь у міжнародних олімпіадах;
  • чемпіони і призери Олімпійських і Паралімпійських ігор – за спеціальностями в галузі фізичної культури та спорту.

 

Бюджетні місця у вищих навчальних закладах у майбутньому будуть отримувати не вищі навчальні заклади, а найсильніші абітурієнти, відповідно до закону "Про вищу освіту", абітурієнти під час реєстрації заяви для проходження ЗНО, будуть зазначати спеціальності та вказувати вищі навчальні заклади, у яких вони бажають навчатися. Після завершення зовнішнього незалежного оцінювання і складання вступних іспитів, у вищих навчальних закладах по кожній спеціальності формуватиметься рейтинговий список. Така система повноцінно запрацює у 2016 році. Під час вступної кампанії 2015 року буде діяти перехідний період для запровадження цієї новації.


            Відповідно,наступного року вищим навчальним закладам перед початком вступної кампанії надаватиметься 80% тієї кількості місць державного замовлення, яку вони мали минулого року. Решта 20% місць, що залишаться по цій спеціальності, розподілятимуться за вищезазначеним принципом.



"Кінцева мета, яка закладена законом "Про вищу освіту", полягає в тому, щоб місця державного замовлення йшли туди, куди вступають найсильніші абітурієнти. За цих умов вузам варто зважити на те, які абітурієнти до них прийдуть, і на 2016 рік бути готовими, бо якщо вони не наберуть жодних додаткових місць державного замовлення із 20%, то це значить, що у них є серйозні проблеми, і їм треба або закриватися, або об’єднуватися, або по-іншому працювати з абітурієнтами"
тому цей перехідний період визначений не стільки для держави, скільки для вищих навчальних закладів, щоб вони мали можливість зорієнтувалися, чи можуть претендувати на місця державного замовлення.

УХВАЛИЛИ:

Запропоновані нововведення до правил прийому по Ржищівському ІПТ ухвалили в одноголосному голосуванні всі члени педагогічної ради.

2. СЛУХАЛИ:

Цюцюру Л.Г. про нормативно – правову базу навчального закладу

1)    ПОЛОЖЕННЯ про порядок створення, організацію і роботу державної екзаменаційної комісії  Ржищівського індустріально педагогічного технікуму (на основі цього повинні бути розроблені програми державних екзаменів);

 

2)    ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення студентів, які навчаються за кошти фізичних або юридичних осіб, на навчання за кошти державного бюджету;

 

 

3)    ПОЛОЖЕННЯ про педагогічну раду в Ржищівському індустріально педагогічному технікумі;

 

4)    ПОЛОЖЕННЯ про циклову комісію Ржищівського індустріально педагогічного технікуму.

 

УХВАЛИЛИ:

Прослуханні положення по Ржищівському ІПТ ухвалили в одноголосному голосуванні всі члени педагогічної ради.

 

3. СЛУХАЛИ:

Задорожнього О.С., заступника директора з НР про підсумки заліково – екзаменаційної сесії за І семестр 2014 – 2015 навчального року

Нинішнього навчального ро­ку зимова екзаменаційна сесія в РІПТ проходила з 01.11.14 р. по 17.11.14 р.

Успішність студентів на етапі закінчення сесії було визнано доброю, для студентів які мають по одній – дві заборгованості повинні ліквідувати її в десяти денний термін.


 

УХВАЛИЛИ:

 

Результати заліково – екзаменаційної сесії за І семестр 2014 – 2015 навчального року було визнано добрими.

4. СЛУХАЛИ:

Чалу Ю.С., психолога з доповіддю на тему: «Практичний психолог в навчальному закладі»

«Практичний психолог і його завдання

Розпочавши роботу практичним психологом, я зіткнуласьіз ситуацією, що більшість моїх співрозмовників не зовсім правильно розуміють, хто такий психолог і які його завдання. У нашійкраїнідуже мало інформації про значення, важливість та можливостіпсихологів‑практиків. Важливо знати, чимвідрізняється психолог від психотерапевта чипсихіатра. Для більшостінемаєніякоїрізниці, але різниця є і вона суттєва.

У чому ж особливостіроботицієї особи і чим вона відрізняєтьсявід психотерапевта і психіатра?

Психолог — цеспеціаліст, якиймаєвідповіднуосвіту і працюєізздоровими людьми, котримнеобхіднадопомога в різнихжиттєвихситуаціях (сімейністосунки, труднощі у дитячо-батьківськихвзаємовідносинах, непорозуміння з колегами, втратаблизьких, проблемивиборутощо).

Психотерапевт — особа, яка маєкваліфікацію з психотерапії. Працює з психологічноздоровими людьми, у яких є внутрішньоособовіпроблеми, щоспричиняютьбагатонезручностей і заважають нормально жити.

Психіатр — лікарізмедичноюосвітою, якийпрацює з людьми, щомаютьрізніпсихічнізахворювання.

Таким чином, якщо в нас у життіскладаютьсяситуації, які ми не можемовирішитисамостійно, або є внутрішньоособовіпроблеми, тодійдемо до психолога чи психотерапевта. Усе, щостосуєтьсяпсихічних хвороб, то це — до психіатра.

Існуєвислів «Кращепоплакати у психолога, чимсміятисяу психіатра».

Мета роботи практичного психолога допомогти викладачам, студентам, батькам.

Завдання практичного психолога :

-сприяти повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку студентів;

-формувати у них позитивну мотивацію до навчання;

-профілактика та корекція відхилень в інтелектуальному та особистісному розвитку;

-формування навичок здорового способу життя;

-побудова гармонійних стосунків співпраці між студентами, педагогами, батьками;

-профілактикадезадаптації новоприбулих студентів;

-психологічний супровід сиріт, позбавлених батьківського піклування, студентів з особливими потребами, студентів, які схильні до правопорушень, невідвідування занять без поважних причин;

-психологічний супровід студентів «групи ризику».

Графік роботи розміщений на кабінеті студентської ради, де знаходиться моє робоче місце. Також я маю кабінет для індивідуальних консультацій, який знаходиться у гуртожитку №2. Щовівторка я працюю з другої половини дня у гуртожитку.

Основні види діяльності:

-психодіагностична робота;

-консультативна робота;

-корекційно-відновлювальна та розвивальна робота;

-психологічна просвіта;

-організаційно-методична робота;

-зв’язки з громадкістю.

Знайомство з групами:

11 М - соціометричне дослідження, яке дає можливість дослідити емоційні взаємини в середині групи. Цей метод дає змогу виявляти симпатії, антипатії між членами, а також соціальний статус окремих її членів.

12 М – анкетування з метою з’ясування проблем у групі (анонімно). Розповідь з елементами бесіди про шкідливі звички.

33 М – соціометричне дослідження, лекція на тему: «Стосунки між хлопцем і дівчиною».

41 М – лекція «Стосунки між хлопцем і дівчиною».

42 М – анкетування «Моя сім’я», метою анкетування є вивчення ставлення молодої людини до подружнього життя, бачення проблем, які виникають у молодого подружжя та найраціональніших шляхів подолання цих проблем, лекція «Стосунки між хлопцем і дівчиною».

43 М – анкетування з метою з’ясування проблем у групі.

Результати досліджень та анкетувань доопрацьовуються. У своїй роботі я керуюсь етичним кодексом психолога, в якому є пункт про дотримання конфіденційності.

На наступному тижні планую провести лекторій до Дня боротьби зі СНІДом. 11 грудня проведення вечорниць до Дня святого Андрія, де буде проведена розповідь з елементами бесіди про ворожіння з точки зору психології.

Шановні колеги, звертайтесь, запрошуйте на виховні заняття. Буду рада співпраці та знайомству. Ще маю одне до вас прохання надати список студентів вашої групи, які входять до «групи ризику».

 

УХВАЛИЛИ:

Прослухану інформацію донести до відома студентів, вести співпрацю з психологом у виховані студентської молоді, ухвалили в одноголосному голосуванні всі члени педагогічної ради.

 

 

 

Голова педради                                                             А.Ю. Перегонцев

 

Секретар                                                                       Т.О. Кісільова

 

Copyright 2011 Ржищівський індустріально-педагогічний технікум - Протокол 3.
Joomla Templates by Wordpress themes free